Wednesday, November 3, 2010

VA!?

Jordskredsseger för Republikanerna - GöteborgsPosten

Väljarna ratar Demokraterna - Svenska Dagbladet

Republikanernas seger är historisk - Dagens Nyheter

Vad är det för fel på folk?!
Finanskris på grund av giriga storpampar? Sjukvårdsförsäkringar ingen vanlig dödlig har råd med? Kreationister med gröt i hjärnan? Sarah Palin? REPUBLIKANER?!

... kalla mig naiv men jag gillar humana priser inom sjukvården, rätten till min egen kropp som kvinna och friheten att diskutera naturvetenskap och religion utan att höra att jag kommer brinna i Helvetet... kalla mig naiv...

4 comments:

kseenaa said...

Det är en mörk värld vi närmar oss. :-(

Apmel said...

Det är inte DU som är naiv...

vitter said...

Samhällsutveckling my ass! Mänskligheten regredierar...

Vanadis Falconer said...

"Sarah Palin for president" ger mig rysningar så kvinna jag är.
Tänk er henne med "den röda knappen" + en "ingivelse från Gud"="Big bang"